Jednotka je čtyřvozová dvoumotorová s jedním motorem na každém čele jednotky a tažný podvozek je vždy jeden na čelech jednotky u motoru/motory a převody používané v tramvajích firmy Halling/,pantografy firmy Tillig.Jednotka má použity kinematické šachty spřáhel,z důvodů skutečnosti,že podvozky i skutečné soupravy jsou blízko spřáhla a šachty,je toto umístěno dál od podvozku,což si vyžádalo přizpůsobení délky spřáhla,jsou tedy použity pevná spřáhla,souprava je však rozpojitelná.Na tažných podvozcích jsou kola obandážovány pro zvýšení tahu.Každý z vozů má interiér,avšak u čelních vozů z důvodů umístění motoru jsou první dveře a jedno okénko vyplněny motorem,zbytek již tvoří interiér.Všechny vozy jsou osvětleny led diodami typ-teplá bílá,čela jednotky pak dle směru jízdy 2*žlutá+reflektor ve směru vpřed a 2*červená ve směru vzad.Jednotka je v základu analogová s možností zabudování dekodérů pro digitální provoz.Vložené vozy mají v sobě zabudován kondenzátor pro zmírnění poblikávání na nerovnostech kolejnic,vyhybkách atd...
SOUPRAVA DNE 8.10.2011 POSTOUPENA DO SBÍRKY V OSTRAVĚ